یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
سوگواره

حوزه/ دومین دوره سوگواره «نوای ارادت» با هدف شناسایی استعدادها در حوزه‌های مدیحه‌سرایی، همخوانی و روایتگری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، دومین سوگواره «نوای ارادت» ویژه عموم مردم و با هدف شناسایی استعدادها در حوزه‌های مدیحه‌سرایی، همخوانی و روایتگری و تعامل بیشتر با مداحان، گروه‌های سرود و روایتگران برگزار می‌شود.

ترویج فرهنگ محتوایی مدیحه‌سرایی، شبکه‌سازی و حمایت از مداحان، راویان، گروه‌های همخوانی نوجوان و جوان در راستای تحقق گام دوم انقلاب، عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای و مردمی، تجلیل و بزرگداشت شهدا و خانواده بزرگ شهیدان و جانبازان از اهداف این سوگواره است.

بر اساس این گزارش سوگواره نوای ارادت به همت مجتمع آموزشی «مهدی یاوران» و با حمایت و همکاری نهادهای مختلف خراسان رضوی از جمله اداره‌کل تبلیغات اسلامی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل آموزش و پرورش و شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری سوگواره در دو بخش کلی و خاص برنامه‌ریزی شده که بخش کلی شامل موضوعات کربلا، شهدای کربلا، حماسه کربلا، پیام کربلا، کربلای دفاع مقدس، کربلای دفاع از حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بخش خاص شامل موضوعات کرامات و سیره عملی حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع)، کربلای غزه، عفاف و حجاب، منتظران ظهور، عصر انتظار، فرهنگ ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.

بخش ویژه سوگواره «نوای ارادت» ویژه بانوان و شامل روایت خانواده شهدا با هدف ترویج سبک و سیره شهدا تدارک دیده شده است.

مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره «نوای ارادت» تا ٢٠ مردادماه جاری است و علاقه‌مندان برای شرکت در این سوگواره می‌توانند عدد ٨ را به سامانه ٣٠٠٠۵٠٢٧ ارسال کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha